tel. cen. (17) 22 71 333
fax (17) 22 72 939
email: um@ekolbuszowa.pl
konto: BS w Kolbuszowej
20 9180 0008 2001 0001 7792 0001
Stalowa Wola, dnia 14 marca 2024 r.
RS.ZUZ.4210.6.2024.RF
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 z późn. zm.) w związku z art. 401 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r., poz. 1478 z późn. zm.), zawiadamiam o wszczęciu na wniosek Burmistrza Kolbuszowej reprezentowanego przez pełnomocnika, złożony w dniu 5 stycznia 2024 r. uzupełniony w dniu 27 lutego 2024 r., postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na usługę wodną, wykonanie urządzeń wodnych oraz na prowadzenie przez wody powierzchniowe płynące cieku Przyrwa obiektu mostowego tj. kładki pieszo-rowerowej, w ramach realizacji przedsięwzięcia pn.: ,,Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej, publicznej nr. 15 0505R, w m. Kolbuszowa i Kolbuszowa Górna - od km 1+210 do km 2+510 wraz z niezbędną infrastrukturą i urządzeniami budowlanymi polegająca na budowie ścieżki pieszo - rowerowej, strona prawa", z lokalizacją i zasięgiem oddziaływania na działkach o nr ew. 1274/2, 1273, 1265, 1268/6 i 2371 obręb 0001 Kolbuszowa, jednostka ewidencyjna 180602_4 - Kolbuszowa miasto, oraz nr 4592/1 obręb 0009 Kolbuszowa Górna, jednostka ewidencyjna 180602_5 - Kolbuszowa gmina, powiat kolbuszowski, województwo podkarpackie.
Jednocześnie, mając na uwadze normę prawną odtwarzaną z art. 10 § 1 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, w celu zapewnienia stronom czynnego udziału w prowadzonym postępowaniu administracyjnym, informuję o możliwości zapoznania się z aktami sprawy, wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i zgłaszania ewentualnych uwag w terminie 5 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia. Po upływie ww. terminu, w przypadku braku zgłoszenia przez strony uwag i ewentualnych uzupełnień do akt sprawy, przedmiotowe postępowanie administracyjne zostanie zakończone decyzją, wydaną na podstawie złożonego wniosku i materiałów zgromadzonych przez organ.
Akta sprawy dostępne są w Zarzc1dzie Zlewni w Stalowej Woli, z siedzibie przy ul. Jagiellońskiej 17, 37-450 Stalowa Wala. Sprawę prowadzi Radosław Frączek (email radoslaw.fraczek@wody.gov.pl, telefon 15 842 89 82 lub 15 823 50 52).
Z up. Dyrektora Zarządu Zlewni w Stalowej Woli Fabian Zięba
Zastępca Dyrektora Zarządu Zlewni w Stalowej Woli