Wersja archiwalna znajduje się pod adresem: archiwum.bip.kolbuszowa.pl
Kwoty dotacji dla niepublicznych przedszkoli w 2022 roku
Statystyczna liczba uczniów w przedszkolach publicznych prowadzonych przez Gminę Kolbuszowa (stan na 30.09.2022 r. - SIO) wynosi 479,33 w tym 4,67 wychowanków posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, w tym 2,00 wychowanków posiadających opinię o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju.
Na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1930 z późn. zm.) Gmina Kolbuszowa ogłasza:
L.P. |
|
Roczna kwota dotacji w zł. | Miesięczna kwota dotacji w zł. | ||
1. | Wychowankowie ośrodków rewalidacyjno-wychowawczych z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim z orzeczeniem o potrzebie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych aktywnym na 30.09.2021 r. w oddziałach RW (przypisanie na 30.09.2021 r.), - Wychowankowie ośrodków rewalidacyjno-wychowawczych z niepełnosprawnościami sprzężonymi i z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego aktywnym na 30.09.2021 r. w oddziałach IPET (przypisanie na 30.09.2021 r.), - Dzieci z oddziałów wychowania przedszkolnego (przypisanie na 30.09.2021 r.) w przedszkolach, innych formach wychowania przedszkolnego i w oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych z niepełnosprawnościami sprzężonymi i z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego aktywnym na 30.09.2021 r., którzy nie spełniają obowiązku wychowania przedszkolnego w ORW (nie zaznaczony wskaźnik Czy w ramach okresu obowiązywania orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego uczeń spełnia obowiązek w ORW?), - Dzieci w szkołach związanych w podmiotach leczniczych, którzy mają wykazane orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego aktywne na 30.09.2021 r. i nie są przypisane do oddziału podstawowego w innej szkole- (P 67) |
|
|
||
2. | Dzieci objęte wczesnym wspomaganiem rozwoju we wszystkich szkołach i placówkach wypełniających informacje o wczesnym wspomaganiu rozwoju (przedszkola, oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych, inne formy wychowania przedszkolnego, szkoły podstawowe, specjalne ośrodki szkolno-wychowawcze, specjalne ośrodki wychowawcze, ośrodki rewalidacyjno-wychowawcze, poradnie psychologiczno-pedagogiczne, w tym poradnie specjalistyczne). Przypisanie na 30.09.2021 r. do oddziału dodatkowego wczesne wspomaganie rozwoju oraz wykazana opinia o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju aktywna na 30.09.2021 r. - (P 69) |
|
|
||
3. | Dzieci niewidome, słabowidzące, z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, z niepełnosprawnością ruchową w tym z afazją, posiadający orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego (z datą obowiązywania na 30.09.2021 r.) w przedszkolach, oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych i innych formach wychowania przedszkolnego (punkt przedszkolny, zespół wychowania przedszkolnego). Uczniowie przypisani do oddziału podstawowego wychowanie przedszkolne na 30.09.2021 r. W szkołach związanych w podmiotach leczniczych - uczniowie, którzy mają wykazane orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego na 30.09.2021 r. i nie mają przypisania w innej szkole do oddziału podstawowego na 30.09.2021 r.- (P 71) |
|
|
||
4. | Dzieci niesłyszące, słabosłyszące, z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, posiadający orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego (z datą obowiązywania na 30.09.2021 r.) w przedszkolach, oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych i innych formach wychowania przedszkolnego (punkt przedszkolny, zespół wychowania przedszkolnego). Uczniowie przypisani do oddziału podstawowego wychowanie przedszkolne na 30.09.2021 r. W szkołach związanych w podmiotach leczniczych - uczniowie, którzy mają wykazane orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego na 30.09.2021 r. i nie mają przypisania w innej szkole do oddziału podstawowego na 30.09.2021 r.- (P 72) |
|
|
Dodatkowa kwota przewidziana w części oświatowej subwencji ogólnej dla Gminy Kolbuszowa
Kalkulacja podziału środków na podwyżki dla nauczycieli od 1 maja 2022 roku
Lp. | Rodzaj niepełnosprawności -2022 rok | Roczna dodatkowa kwota dotacji w zł. | Miesięczna dodatkowa kwota dotacji w zł. |
1. | Wychowankowie ośrodków rewalidacyjno-wychowawczych z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim z orzeczeniem o potrzebie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych aktywnym na 30.09.2021 r. w oddziałach RW (przypisanie na 30.09.2021 r.), - Wychowankowie ośrodków rewalidacyjno-wychowawczych z niepełnosprawnościami sprzężonymi i z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego aktywnym na 30.09.2021 r. w oddziałach IPET (przypisanie na 30.09.2021 r.), - Dzieci z oddziałów wychowania przedszkolnego (przypisanie na 30.09.2021 r.) w przedszkolach, innych formach wychowania przedszkolnego i w oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych z niepełnosprawnościami sprzężonymi i z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego aktywnym na 30.09.2021 r., którzy nie spełniają obowiązku wychowania przedszkolnego w ORW (nie zaznaczony wskaźnik Czy w ramach okresu obowiązywania orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego uczeń spełnia obowiązek w ORW?), - Dzieci w szkołach związanych w podmiotach leczniczych, którzy mają wykazane orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego aktywne na 30.09.2021 r. i nie są przypisane do oddziału podstawowego w innej szkole- (P 67) |
2005,91 | 167,16 |
2. | Dzieci objęte wczesnym wspomaganiem rozwoju we wszystkich szkołach i placówkach wypełniających informacje o wczesnym wspomaganiu rozwoju (przedszkola, oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych, inne formy wychowania przedszkolnego, szkoły podstawowe, specjalne ośrodki szkolno-wychowawcze, specjalne ośrodki wychowawcze, ośrodki rewalidacyjno-wychowawcze, poradnie psychologiczno-pedagogiczne, w tym poradnie specjalistyczne). Przypisanie na 30.09.2021 r. do oddziału dodatkowego wczesne wspomaganie rozwoju oraz wykazana opinia o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju aktywna na 30.09.2021 r. - (P 69) |
177,36 | 14,78 |
3. | Dzieci niewidome, słabowidzące, z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, z niepełnosprawnością ruchową w tym z afazją, posiadający orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego (z datą obowiązywania na 30.09.2021 r.) w przedszkolach, oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych i innych formach wychowania przedszkolnego (punkt przedszkolny, zespół wychowania przedszkolnego). Uczniowie przypisani do oddziału podstawowego wychowanie przedszkolne na 30.09.2021 r. W szkołach związanych w podmiotach leczniczych - uczniowie, którzy mają wykazane orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego na 30.09.2021 r. i nie mają przypisania w innej szkole do oddziału podstawowego na 30.09.2021 r.- (P 71) |
612,33 | 51,03 |
4. | Dzieci niesłyszące, słabosłyszące, z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, posiadający orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego (z datą obowiązywania na 30.09.2021 r.) w przedszkolach, oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych i innych formach wychowania przedszkolnego (punkt przedszkolny, zespół wychowania przedszkolnego). Uczniowie przypisani do oddziału podstawowego wychowanie przedszkolne na 30.09.2021 r. W szkołach związanych w podmiotach leczniczych - uczniowie, którzy mają wykazane orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego na 30.09.2021 r. i nie mają przypisania w innej szkole do oddziału podstawowego na 30.09.2021 r.- (P 72) |
760,13 | 63,34 |